Inte lika duktig som igår... :(

Jag som var så duktig..!
Vaknade runt tolv och somnade igen...
Men så pep min mobil nyss, då väcktes min nyfikenhet...
Försökte att ignorera de, vaknade juh vid sista signalen, men de gick då inte..!
Ett nummer man inte känner igen, säkert felrigning, om de är viktigt så ringer de upp..!

Ååå! Jag som tänkte vara lika duktig som igår..!
Att man inte lär sig att stänga utav mobilen...
Men de kan juh hända att de är nå viktigt...
Sen att de är lååååångt mellan varven behöver man juh inte ta upp..!
Hehe..!
Men men, jag får då njuta av Fredrik längre innan man ska pallra sig iväg...

Huvva, första gågen man ska göra lasange...
Våran lasange vi äter här hemma består av ett pulver man blandar med mjölk och vatten...
Hahaha..!
Aja, man får väl se hur de slutar...

Neh, magen kurrar och man blev nyss ensam här inne...

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0