"Till en annan kvinna åh inte till mig"

It´s back!
JAAAAA!
De trodde jag inte..!
Så nu kan man återgå till rutinen och slappa framför den käraste innan man ska fara iväg..!
Hehe..!

Var på vinden och gjorde lite "sopterapi"...
Har lovat mamma att hon skulle få min svarta gamla vårjacka, men insåg snabbt att den låg längst under alla kartongen..!
Så jag sopade istället...
Finns de nå härligare att sopa och att för varje drag man tar så är de stor skillnad..!
Hehe, kanske märks att man är trött..!
Men man piggar på sig..!

Har den sjukaste och dåligaste låten på hjärnan..!
Ååå!
Ta bort den!
Ska vara taskig och se till att ni också nynnar på den..!
Mohahahahahaha!

TAKE THIS!



"Snälla, snälla, snälla, snälla. Jag ber dig snälla, snälla, snälla, snälla stanna kvar hos mig..."
"Snälla hjälp mig fatta hjälp mig att förstå..."
"Till en annan kvinna åh inte till mig..."

Ååå!
Ta bort den..!

Neh, nu ska jag smeka soffan och hoppas på att få halv slummra..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0