Aja, ser då inte lika tomt ut nu mera..!

Morgonstund har guld i mun..!
**GÄSP**

Inatt kom jag på att möblera om lite..!
Började med att flytta ut byrån i hallen (själv såklart)...
När jag äntligen fick dit den så insåg man att de inte funkade alls..!
Bara att bära tillbaka den..!
Sen var man juh inte så smart att tömma den på nå, de skulle juh gå fort..!
Hehe..!
Efter många funderingar och testningar så kom jag fram till att stor ljusstaken och tre tavlor fick ta sin plats där..!
De är juh alltid nå..!
Nu är dilemmat att vad ska de vara där tavlorna satt tidigare??
Aja, ser då inte lika tomt ut nu mera..!

Alltid kul att möblera om..!
Även om de bara är en liten vägg..!
Fredrik gillar de inte alls, han tycker att möblerna ska stå som de gör i minst 5-7 år..!
Då har han flyttat ihop med fel tjej..!
Hehe..!
På Ersboda så möblerade jag om nästan varje gång jag städade..!
D.v.s en gång i veckan..!

Aja, nog om detta..!

Umeå idag verkar de då bli..!
Måste förbi med en ros åt mormor, fyller år på söndag, och mamma, morsdag...
Sen är juh Fredrik BIO sugen..!
Rätt så ovanligt... NOT..!
Får se vad de blir för nått..!
Hoppas på nå bra..!

Neh neh..!
Nu ska man börja göra sig klar..!
Funderar på att ta den nya kjolen idag..!
Hmm, de tål att tänkas på..!

Ha en trevlig dag..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0