GRATTS ANNELIE!

DAGAVILD!!!
Huvva så jobbigt..!

Klockan pep 11.30, skyndade mig in i duschen och sen klädde sig..!
Så brottomt hade man så att man skippade stumpbyxorna..!
Men de bjuder man på..!
Hehe..!
När jag satt i bilen så blev de till att tänka efter vars man skulle stoppa nyckel..!
Farligt, men de gick bra..!
Kändes lite konstigt att komma hem nu, var nästan inne på att man skulle klä av sig och sova...
Men men..!
De får man göra imorgon...

Natten var inte heller som den skulle vara..!
Inskolade en filur som jobbar vanliga fall på Strandis...
Bägge var väl pratig av sig, så man är lite hes..!
Skoj att ha nån att prata med, kändes hela tiden att man glömde någe..!

GRATTS ANNELIE!
Tro inte att man har glömt..!
(Nog för att man glömmer ibland)

Tre älgar såg man på vägen till Tobbe...
En med horn och två utan...
Söta då man slipper köra på dem..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag sätta mig och andas ut..!
Känns bara så underligt..!
Men som tur är så jobbar jag med Robert i natt med och de är dags att han tar över tyglarna..!
Mohahahahahaaa!

Tänk på mig då ni ska sova inatt..!

P.S                                   
Här har ni ett hus ni kan köpa om ni vill bo närmare mig..!

http://www.blocket.se/vasterbotten/Unik_sjoutsikt_i_Baggard_Nordmaling_21789293.htm?ca=2&w=1&last=1

DO IT!
                                                    D.S

// Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0