Jag rör den då inte..!

En och en halv natt kvar sen så är de att sova med karl i sju nätter..!
Härligt..!

Inatt så har man bakat två rulltårtor..
Den ena vart ingen vacker syn, larmade samtidigt som jag skulle rulla och jag tänkte helt fel...
Brukar rulla på den längsta sidan, men nu vart de från kortsidan..!
Aja, man kan inte göra så mycket åt saken..!
Även degat ihop russinbröd...

Sms uppdateringar har man fått..!
Tydligen har hon lykats få av sig tratten..!
Måste leta fram ett snöre som inte är så elastiskt...
Förtillfället så är de bandaget som vetrinären satt dit...

Igår var man mest med vovvarna..!
Ronja kom med bollen och ville leka...
Friskhetstecken..!
Yeeeeeeh!
Tog inte lång tid innan Blaze kom och tog bollen till sitt gömställe..!
Hehe..!

Ja, nu ska man väl lägga på ett kol..!
Har fångat en STOR spindel i en glasburk...
Den står mitt i rummet..!
Den var så himla närgången, annars brukar jag i regel inte bry mig så himla värst om de är en bit bort..!
Brukar vanligtvis flytta dem med hjälp av ett A4:a, men denna var så himla stor..!
Den får stå där tills dagen kommer..!
Jag rör den då inte..!
(Kunde inte hålla mig för att ta en bild, den kommer.. *SKRATT*)

Neh..!
Tvätta och stryka står på schemat..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0