Jag vet vad jag vill bli då jag blir stor..!

En spacklare..!
Finns de nå roligare än spackel?!
De fixar allt..!

Kanske märks att man har spacklat..!
Hehe..!
Stått och kladdad på, svårt att sluta då man väl har börjat..!
Men spacklet tog slut..!
;(

Finns de jobb som spacklare?
Eller måste man vara målare och tapetserare?
Blöööö!
Måla är kul till en början, tapetsera har jag bara gjort en gång, så man har ingen uppfattning...

Emma Eirksson - Spacklare

De klingar gott..!
Ja, de gör de..!

Nu ska man kolla vad karl vill äta..!
Blir nog varma mackor...
Han var sugen på de tidigare...

Man blir lite psykbryt av att bo här ute..!
Ska till Umeå imorgon eller på onsdag, så man inte helt blir galen..!
Har bestämt oss att vi bara ska in en gång i veckan, om de inte är nå speciellt..!
Lika bra..!
Nu är de juh sommar här uppe med, så de finns juh lite mer att göra än på vintern..!
Väntar på att vattnet ska skjunka undan så att man får fara och fiska..!
Härligt att stå på "ön" (jag kallar de det, Fredrik blir lika kinkig varje gång, men vad gör man inte för att jävlas...) med sina egna tankar, mygg och förhoppningsvis nå napp..!
Ja, snart så..!
Medans man väntar får man fantisera..!

Ha!
Påtal om mygg..!
När man målade så hade man en svala som flög in och ut och fångade geting m.m..
Hehe..!
Smart fågel..!
Flög och satte sig på dörrhantaget då man hade stängt...
Så fort man öppnade så var den snabb på att flyga in..!
Bra med svalor..!
Trar de mesta..!


Neh, nu ska man väl fråga vad som ska stå på menyn..!

Ha de så trevligt..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0