Stackars gumman..!

Ja, då har man varit hos vetrinären..!
Hjärtskärande..!
Han gav henne en spruta och gick...
Hon kämpade riktigt att hålla sig på fötter, men hon föll ihop...
När han kom tillbaka, så lyfte jag upp henne på bordet...
Han skulle raka, hann bara dra ett drag så insåg han att hon fortfarande var vaken..!
Jag blev beordrad att inte stryka henne sen gick han igen...
Fredrik gav mig Lillan som jag fick kela med..!
Verkligen jobbigt att se henne bara ligga där..!
Han kom tillbaka och började raka igen...
Var två rätt så stora sår (ca 1 cm) som hon hade slickat upp under natten...
Han var då inte så försiktig..!
Stackars gumman..!
Innan han gav henne uppvakningssprutan så gick han och hämtade en tratt..!
Ålsklingen min..!
Är nog de som är jobbigast för henne just nu..!
Men hon vill juh dit och slicka..!
När vi väl kom till apoteket i Nordmaling, så hade de slut på ena saken hun skulle ha..!
Typiskt..!
Fredrik fick fara till Umeå...
Hon ska ha första dosen imorgon och fortsätta så i tio dagar...
Lilla hjärtat mitt..!
Har varit och gått med henne en sväng..!
Kissade, men fortfarande inte bajsat..!
Vägrade göra nå med tratten, så de blev koppel och uppsikt...



Titta så livlös hon såg ut..!
Var så orolig att han hade gett för mycket..!



Här är sover hon djupt..!
Min lilla älskling!



Nyvaken..!
Har fortfarande inte insett att hon har tratt..!


Blaze var så orolig att de skulle bli hennes tur sen..!
Blev hur glad som helst då vi gick ut..!
När vi satt och väntade så var de en annan pappis som var på röntgen..!
Hon hette Bella..!
De vet man p.g.a. ett barn (ca 1-2 år) trodde att Blaze var Bella...
Den hunden kom då ut helt sövd..!
Stackarn..!

Ja..!
Tänk om man slapp jobba inatt så man kunde ta hand om Ronja..!
Men men..!
Tio timmar går fort..!
De är väl bara första dygnen som är jobbiga för henne, sen är hon juh van tratten..!
Man får tänka att de snart är måndag morgon och att man är ledig sju nätter..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag gosa lite med vovven..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0