Hur träffas folk nu förtiden?




Har suttit och drömt mig bort och sett på Never been kissed..!
Aldrig sett slutet, men nu..!
Nu vet jag vad som skedde..!
Rätt så härlig film ändå..!
Varför kan sånt aldrig ske i verkliga livet?
Nån som träffar sin ena hälft på nå romantiskt sätt?

Jag träffade Fredrik då jag var och hälsade på en kompis på jobbet, han jobbade bredvid...
Sen träffades vi ännu en gång på nyårsafton, då tryckte han upp mig i ett hörn och stack ner tungan i min hals...
För att inte glömma hälde cider på en OCH visade min BH för andra...
Träffades även dagen efter så han hade lovat att bjuda på en Dr. Pepper om jag kom förbi på hans jobb, men den fick jag köpa alldelens själv (vi bägge var lite blyga)...
Sen blev de dejt... Bio (tydligen hade jag två dejtar med mig, men de behöver vi inte gå in på)...
Sen efter de så var man ihop...
Kanske inte lika romantiskt som i Never been kissed, men lite romantiskt är de väl...
Eller?
Bara jag som inbillar mig de?
Hmm?
Neh, måste nog hålla mig till att de aldrig blir som i filmerna..!
Bevisa mig motsattsen!
Kom igen!
Hehe..!

Hur träffas folk nu förtiden?
Inte för att verka gammal, nog för att man börjar vara de, men hur?
Hör många träffas vid datorn, de har jag aldrig förstått, alla kan nog erkänna att man aldrig riktigt är sig själv via internet...
Huvva, tur att man har Fredrik, så man slipper tänka på de hela..!
Hehe..!

Dessamma med förlovning och frieri..!
Filmerna utger de till att vara hur romantiskt som hellst, men vårat var då planerat..
Fredrik hade försökt med att köpa ringar, vet inte hur många gånger, men jag lyckades alltid med att förstöra de hela (utan att veta om de, måste jag tillägga!)...
Till slut var de väl jag som frågade varför vi aldrig förlovade oss nångång, halft skämtande...
Innan jag visste ordet av så var vi inne och beställde ringar...
Nu är de bara frieriet som återstår...
Men ska jag vara helt ärlig så vet jag inte om de ens kommer...
Men men, vi har våra ess i ärmen, man vet aldrig..!
Har som två planer..!
Antingen så blir de släkt, kyrka och fest på gården eller så blir de två vittnen, borgligt/kyrkligt och vykort till alla om att de är gjort..!
Vilket är mer romantiskt?
Vilket är mer oss?
Hehe..!
Så ber vi er göra "nått" med oss så är de bara att ni hänkar, man vet aldrig..! **BLINK BLINK**
Annars blir ni nog nån av dom som får de i brevlådan..!
Hehehe..!

Neh, ska återgå till verkligheten..!
Imorgon blir de Ö-vik..!
Både jag och Fredrik har varit Cubus sugna ett tag nu, så de ska bli skoj...
Nog för att man föredrar Umeå, men CUBUS!
Aja, Umeå blir de nog på tisdag..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag natta gubben på armen och kolla om man får med sig gubben vid den andra datorn...
Hehe..!

BYE!

// Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0