De låter väl gott?

Inge mycket sol idag..!
:(
Men som tur så ska man pilla naveln och ta de lungt..!
Fredrik har farit till baggård och pillat på där...
Om jag inte hade jobbat inatt så skulle jag fara dit en sväng jag med...
Men denna gång lämnade han iallafall sällskap, vovvarna har varit så mysig på morgonen..!
Sitter och funderar på vad man ska laga ihop idag... Och inatt för den delen med...
Hmm... Snitzel var längesen man åt...
Snitzel och potatis...
De låter väl gott..?
Aja, får fråga Fredrik då han kommer hem...

Konstigt känns de att jobba inatt...
Men de känns skönt att få in lite extra pengar nu när man har köpt soffa...
Och sen alla räkningar som ska betalas nästa månad...
Oj oj oj, men sen ska de blli mindre iallafall...
Då ska man inte betala för modemet, startavgiften, eftersändningen och nå annat strul...!
Hehe..!
Aja..!

Neeeeeeh..!
Om man ska ta sig nån hårdbrödmacka och bädda ner sig ett tag till...
Hundarna sover för fullt... Ska klämma mig emallan dom..!
Hehe..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0