Fy, hatar November..

Nu är de snart en timma kvar innan man ska bege sig ut i snön och pallra sig hem!
Ska bli skönt att krypa till kojs och hoppas att få sig en låååång blund..!

Tre nätter kvar snart..!
Yeeeeeh!
Alldelens lagomt, man behöver då inte bli less..!
Hahahaha..!

Pappa ringde igår..!
Han kommer på måndag kl. 14... Han sa inte innan två, men han kommer nog att dyka upp 13.30...
Har inget hemma att bjuda på...
Får se om man baka rosenbröd... Fredrik får fara och köpa mjölk, paprika och gurka medans jag snarkar...
Så kan jag starta då jag har vaknat..!
Blir att ställa klockan på 11...
Får se om de blir en kladdkaka också...
Beror på hur pigg man är och hur tidigt han kommer..!
Hahaha..!
Städa får man göra på söndag...
De behövs, hundarna blir snart uppätna av dammråttorna..!
Hehe!

Men men, tur nog så brukar pappa inte stanna så länge..!
Så man har nog tid att bädda ner sig efteråt..!
Fy, hatar November..
Snö och rusk och sen blir man ett år äldre...
Man har juh inget att se fram emot nu...
Joh, 40 år så har man gått i pension..!
40 låååååga år... Är de verkligen nå att se fram emot??
Nje..!
Inte för tillfället..!
Minns när man tyckte de var kul att bli äldre, man fick göra mycket mera saker och stanna uppe mycket längre...
Nu har man väl nått toppen... Nu får man juh till och med göra ett köns byte...
Eller har jag missat nå?
Snälla säg att de finns en till sak man får se fram emot!?

Neh, nu ska jag jobba..!

God Morgon! Dags att stiga upp nu?!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0