Men Emma brukar fixa de mesta..!

Snart kallar sängen..!
Hoppas bara att man kan sova utan att ha Fredrik i närheten...
De är sällan de händer... Sällan och sällan, mycket ovanligt...
Men jag förstår honom, hur kul är de att sitta tyst medans höra mig snarka..!
Hahahaha..!
Gó gubben min!
Han har lovat att ringa och väcka upp mig..!
Får se om jag gör som han vill... Far dit efter jag har vaknat...
Återstår att se... Annars är de skönt att slappa framför dumburken..!
Hehe..!

Skönt att natten har gått vägen...
Fort som rackarns har de gått..!
Dock haft en seg stund, men den löste man med att städa i skafferiet..!
Måååååånga papp-förpackningar fick man undan!
Härligt!!!

Längtar tills på torsdag kl. 16...
Ni kan inte ana vad som sker då..!
Hahahaha..!
Jag har bokat tvätt tid..!
Hehe, ska bli skoj..!
Får se om man klurar ut hur maskinerna fungerar... Ska tydligen ha ett stort torkrum...
Hur man nu får igång de..!
Men Emma brukar fixa de mesta..!

Vi fick ihop soffan, utan att borra nytt hål, vi var nog rätt så frustrerade i fredags...
Men nu är alla skruvar på sin rätta plats!
Skönt de..!
Är nöjd med den... Även fast propotionen till rummet inte är den allra bästa..!
Rackarns den som vågar kommentera de..!
Hahahahahahahahahaha!
Jag utmanar er inte..!
Hehe..!

Mmm... Nu har man namnet på dörren, så nu ska brevbäraren hitta rätt..!
Fick lov att skriva mig där och adressändra så att försäkringen ska gälla...
De bästa av allt är att man får egen reklam..!
Hehe..!
Båda grannarna som bor på samma våning som vi har "Ingen reklam, tack" på sin dörr...
Jag kanske ska skriva "Mera reklam, tack.." ..!
Om de inte vora för reklam är de bara räkningar som trillar in i de facket..!
Så man ska va nöjd att man får nå annat..!

E. Eriksson...
Fredriks kommentar var att E. Molander skulle klinga gott de med...
De återstår att se!
Annars låter juh F. Eriksson också bra..!
;)
Min lilla gubbe-nubbe!

**GÄSP**
Men fort så är de gjort sen är de torsdag, då hämtar jag hem honom..!
Hahahaha..!
Han och vovvsingarna..!
Inte lönt att han kommer då jag ska snarka och imorgon blir de nog att snarka hära...
Men men, sakna honom får jag väl göra..?
Kommer nog SMS-tracka honom senare idag..!
Hehe..!
Neh... Huvva... Skulle inte kunna vara utan honom ett längre tag...

Nje...
Sitter och små gäspar..!
Nu får klockan ticka på så man kommer hem nångång..!
Längtar till sängen!
Längtar tills Fredrik ringer och säger att nu är de dags att vakna..!
Längtar tills mötet är klart imorgon och man får fara hem och äta... Dock för att senare komma hit igen...
Skulle helst vilja sova efteråt..!
Men men... Förhoppningsvis dröjer de igen innan man jobbar natt då de är möte...
Håller mina tummar på de iallafall..!

Neeeeeh!
Nu sitter man och svamlar..!
Ska inte tråka ut er helt..!
Men ni börjar väl bli van med de..!

Fick ett sms av en söt liten filur som har varit på GeKås utan mig..!
Hoppas verkligen att hon har shoppat lite för mig med..!
;)
Tänk om vintern kunde gå fortare så att man får ha semester snart..!
Vill oxå dit!

Dock så missade jag Ullared idag... Får se om jag ser på datron, annars har Fredrik spelat in på parabolen, då kan man juh se på torsdag..!
Så, avslöja inget nu..!
Vill drömma mig bort..!
:D

Neh, nu ska jag kolla om de rackarns byxorna har torkat än..!

Snart är de väl god morgon för eran del??

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0