MYCKET bra spel!

Huvva så gött jag har sovit...
Dock har man vaknat till lite nu och då, men härligt ändå..
Snarkade ända fram till ett..!
Nice..!
Dock la jag mig runt två, men de behöver man väl inte veta om..!
Hahahaha..!

Fredrik har tydligen farit till Baggård en snabbis...
Jag förstår han... Han vill väl kolla om allt är väl...
Dock tycker man att han kunde juh ha väntat...
Jag ska juh köra dit honom ikväll och han ska vara där medans jag jobbar...
Men men, han har ett eget val...
Han tröttnade väl på att se mig snarka..!
Hahahahaha..!

Igår spelade vi och spelade vi och spelade vi Super Mario Bros. Wii!
MYCKET bra spel!
Känns som de gammla goda dagarna..!
Hehe..!

Längtar tills på måndag då man kan sätta sig och hoppa på Copas!
Hehe..!

Hmm... Vad ska man göra idag då?
Inte så mycket kvar av dagen, men nå ska man hinna med...
Undrar när Fredrik kommer hem..?
Aja, annars har man juh sig själv att roa sig med..!

Neh..!
Ska slänga mig i duschen...
Får liiiite clastrofodi, med tanke på att duschdrapperiet kommer närmare och närmare, juh varmare de blir där inne..!
Hahahahahahahaha..!
Tillslut så ser man rött!
Hehe..!

Neh, dags att röra på döfläsket..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0