Tanken var god!

En dag full med oplanerade saker..!
Men de brukar väl vara så då man har planerat..!
Hade tänkt att skicka hundarna med Fredrik, duscha, städa, baka och göra köttbullar...
Men de gick inte så bra...
Runt nio ringde telefonen och Fredrik rusade iväg...
Tänkte att jag skulle tvär sätta mig vid datorn, farma och sen lägga mig igen innan jag påbörjar de som jag hade planerat...
Men så blev inte fallet...
Fredrik kom tillbaka och sa att jag skulle klä mig och komma med till Umeå...
De var rätt så akut, så jag stressade på...
Hann då ta med mig sminket, så man kunde sminka sig i bilen...
Efter vi hade kört in henne så var de bara att hitta på nå att göra...
For på Strömpilen och strosade... Blev inte nå..!
Eller... Joh... Jag köpte Super Mario bros. Wii... Så snart ska man utmana karl..!

Då vi var på Elgiganten så ringde pappa...
Svarade och de var en rätt så uppstressad sak...
Men han hade först ringt till mamma...
Han fattade inte mitt medelande...
Hade skrivit: Här hittar ni oss ibland..
Och sen hade jag skrivit under hälsningar: Emma & Fredrik
Men jag tror inte att han hade läst de helt innan han ringde mamma..!
Han var rätt så upprörd, vad mamma sa...
Hehe, men men... Som alla andra så tyckte han att de var bra innan Fredrik går in i väggen helt..!
När jag ringde mamma, så fick jag höra att hon skulle på Mariedal..!
YES, tänkte jag... Nå att göra tills man får veta om man ska vänta längre inne i stan eller om man får fara hem...
Så medans vi väntade på henne skulle jag sitta vid datorn...
Jag var så smart och tog med mig den... Dock var man så dum att man tog med sig en rätt så oladdad sak...
Hade 21 minuter kvar på batteriet..!
Hahaha, kan dock säga att de inte var 21 minuter..!
Hehehe..!
Men men...
Tanken var god..!

Aja... For runt Ersboda, hämtade Lisa, lämnade av dem och nu sitter man här...
Vi behövde inte vänta längre...
Hör att Fredrik snarkar i bakgrunden...
Trött en sak...
Vi bägge skulle nog ha snarkat läääänge idag..!

Har fått ett härligt brev..!
Ska få njuta av lite jul från GeKås!
Tack, Anna! Du är för Go´!

Neh, denna dag blev inte som planera...
Får göra en sådan  dag nästa vecka..
Imorgon jobbar jag...
Hela helgen..!

Neh, nu måste jag ställa in smöret som Fredrik dragit fram..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0