Annars får vi fira nå alldelens själv...

Kom mig upp klockan 12..!
Yeeeeh!
De sköna var att jag hade självvaknat!
Yeeeeeeh!

Telefonsamtalet är gjort, dock fick jag ett annat nummer till den viktigaste frågan, men de verkar vara på lunch...
Sen har jag skickat sms:et till mamma, så nu är de upp till henne om vi ska ut och fira imorgon...
Annars får vi fira nå alldelens själv...
Hehe...

Sen är de bara vinden som saknas, men de kan vänta ett tag..!
Känns fortfarande kallt och mörkt, men SKA bara dit..!
Annars får jag ta de på onsdag, men de känns drygt de med..!
Hehe..!
Sen har jag tagit fram köttfärs så de blir nog pajen..!
Verkar att de ska bli gott iallafall, men de återstår väl att se..!

Neh, inrikta mig att ringa prick!
Håll tummarna att de svarar och att de går med på de hela..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0