Mina små vallhundar!

Minigrisen den nya trenden..!
Är de ingen som kan inskaffa en så man får gosa med en..!
Hehe!
Min moster skaffade sig en, den var såååå söt...
Men den blev inte så "mini"!
Men söt ändå..!
Han blev söt om man råkade väcka honom på kvällen och nätterna, när han hade bäddat ner sig så hade han verkligen bäddat ner sig och då skulle han sova..!
Skulle vara kul att se vad hundarna säger...
De har hälsat på getter och får, de tyckte de var så intressant..!
Mina små vallhundar!

Råkade somna en sväng jag med...
Men de är svårt att hålla sig vaken då alla snarkar..!
Men de varade inte länge innan innan mobilen ringde, då var de slut snarkat!

Neh, nu ska man se om man hittar nå att göra..!
Om inte annat får man öva på talet..!
HUVVAAAA!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0