Hoppas att man får kicka AS!

Nu har man fått promenera på stan och haft mysigt..!
Blev en buffé på Eurasia..!
Köpte smink, eller... Ja... Puder, puder borste, foundation, svamp och en maskara..!
Var x-tra pris på maskaran, så den fick följa med..!
Så nu ska man kolla om man lädre sig nå..!
Hahahahaha..!

Sen blev de en dörrmatta..!
Fredrik investerade i Monopol!
Europa-style!
Ska bli skoj och spela, var super längesen man spelade de..!
Hoppas att man får kicka AS!

Träffade Jenny på Ö&B, blev bjuden på 80-tals fest...
Får se om man ska traska dit..!
Känner bara (nästan iallafall) henne och Lena..!
Aja, får se, får se..!

Nu har man blivit vuxen!
Jag har öppnat ett kapital-konto...
Tydligen ska de föreställa nå sparkonto..!
Fredrik gjorde så de stängde min bankboks konto och förde över pengarna till kapitalkontot...
Jag som ville ha kvar min bankboks konto..!
Aja..!
Nu har jag hela 15 kronor och 60 öre, de är väl en bra början på sparande??
Hahaha!
Neh, så farligt är de inte...
Har gjort så de drar 300 i månaden...
Så den 28:de å blir de lite mer där..!

Men de är väl ett vuxen-tecken??
Iallafall i mina ögon..!
Men fick höra av Fredrik att jag snart fyllde tant!
Gubb-j*vel!

Neh, nu är Andreas här...
Får se om han är sugen på att vara lutande tornet i pisa...
Jag ska då vara den pinkande pojken!
Mohahahahaha!!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0