Imorgon är de väl onsdag?

Hohoho och åter hooo!

Nu har man varit och försökt gjort vinterfint..!
Hahahahah!
Lite löv fick man då bort...
Men har mina aningar att de inte syns någe imorgon...
Men skönt att få vara ute... Vovvarna har lekt, luktat och grävt...
Så, tassarna är inte så himla vita längre...
Mina skitlortar!
Sen blev de lite kapning och stapling...
Tur nog så har jag alla naglar kvar..!
Yeeeeh!
De är fortfarande långa, trodde att jag hade förlorat dem på vägen, så mörkt ute så man såg inte mycket..!

Imorgon är de väl onsdag?
Eller?
Hmm...
Jah, de borde stämma vi var in i går och då var de måndag..!
Hahahahahaha!
Vi funderar på att fara till Ö-vik och kolla läget, även fast man vet att man bara kommer att bli besviken..!
Men men, får se vad man hittar..!

Neeeeeh, nu ska man orda sig nå mat..!

Kolsvart är de då ute!!!
Huvva så ruskigt de känns..!

Åh, höll på att glömma!
Lillan hittade sig en snöhög!
Den var hela 20 cm i diametern och ca 5 cm hög..!
Men fort så var den borta då hon blev alldelens galen och grävde bort den..!
Hehe, hon längtar nog till större berg..!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anna

Tjoo.. vad är det för spännande du planerar?! Nyfiken.. ;) vist var filmerna bra! Kram på deeee

2009-10-20 @ 21:21:10
URL: http://livetistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0