Men man får väl offra sig nån gång..!

Nu har man stärkt Sveriges ekonomi lite granna..!
Gött gött, men kanske inte för min ekonomi..!
Hahaha!
Men man får väl offra sig nån gång..!
Hittade två JÄTTE fina skjortor på H&M, men med 250 kr/st fick de hänga kvar!
Får se om de får följa med hem nästa vecka, iallafall en utav dem..!
En var grön och en var grå!
Har haft de mysigt med sina disskutioner, men jag har köpt de jag vill och ska ha, men hann inte förbi på Expo igen... Men får köpa den saken nästa gång vi är in..!

Svänge förbi mamma, hon höll på att slänga ut nå gamla möbler, så jag fick hem min katt..!
Den jag ärvde från farmor och farfar..!
Mycket fin tavla/skulptur är de, de är då farmor för mig!
Ska bli kul och se om hon köper nå kul och nytt..!
Ska då bli nya vitvaror och toastol..!
Hahaha, hon har ärvt pengar, de var de vi skulle ha firat idag...
Men hon hade inte tid!

Neh, nu ska jag gå igenom de jag har köpt och kolla om de är nå mer som saknas...

Så jag tackar för mig för denna gång och önskar er en fortsatt trevlig kväll!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0