Men bara nästan..!

Har nu suttit och sett på Simon och Thomas..!
Tror ni inte att de dissade Buddha´s!?
Hahahaha..!
Vårat vardagsrum består till 98.5% av Buddha prydnader...
Jag kan nästan säga att de mesta av våra prydnader är buddha´s och då talar jag om hela lägenheten..!
Hehe..!
Och inte tala om min arm..!
Hehe..!
Tur nog ska man dekorera som man själv vill ha de och inte hur man tror andra vill att man ska ha de..!
De är väl därför de ser ut som de gör hemma hos oss..!
Tänk om man skulle följa modet..?
Då behöver vi nog byta ut varje pinal..!

Solen skiner och de är skit varmt, varit ute en sväng med vovvarna och njutit...
Kanske inte av lukten... De håller på att gräva och gorma i avloppet..!
Känns nästan som sommar i luften..!
Hahaha..!
Mycket härlig höst har de vart och man hoppas på att den fortsätter..!
Mysigt att se löven falla och alla färger!

Oj oj oj, har Lyxfällan på TV:n...
Har juh sett avsnitten, men man kan fortfarande inte fatta att de kan gå så långt..!
Nu ska man inte säga så mycket, har inte betalat en räkning en endaste gång..!
Fredrik sköter de, lugn, han får pengarna...
Har ingen koll alls hur man ens gör..!
Snart 25 år... HUVVA..!
Aja, men varför ska jag skaffa internetbank då Fredrik har?
Är de inte lite onödigt?
Sen kanske jag har en räkning varannan/vartredje månad...
Hehe, så Fredrik får vara min bankman ett tag till..!

Såg illusionisten inatt..!
Så bra, de trodde jag verkligen inte..!
Värd att se iallafall...  
De var då verkligen ingen Tobbe-trollkarl..!
Hahaha..!

Neh, nu ska man kolla om man kan hitta på någe..!
Är halft uttråkad så man kunde nästan städa...
Men bara nästan..!
 Så långt gånget är de då inte..!
Får se om man får spöa karl i kort..!

// Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0