// Emma "len näsan" Eriksson

Min näsa är så len och fin idag..!
Tydligen så ska den vara lika känslig som klittan...
Om de är så, så har jag nog inte så känslig klitta..!
Hahahahaha!
Så... Man har nosat på ett X antal dildosar, analkulor, ägg och allt annat dyrligt..!
Sen har man smakat och masserat in massageolja...
Tror ni att jag beställnde nå?
Neeeeh, var sugen... Men kunde inte bestämma mig på vad...
Men jag köpte två saker åt Fredrik... Hon hade med sig några saker...
Så han fick nått för att han var så snäll och körde igår...

Nu är man inskolad vad allt är och hur man använder de hela...
Så j*vla nice..!

Hur var dagen då?
Kl. 10.30 for vi och hämntade Jennie för att senare fara och handla...
Gick väl bra, men jag tyckte att de blev alldelens för mycket, som de visade sig att vara, men som tur var så tog en kusin hem resterna..!
TUSEN TACK!
Jag hatar att slänga mat..!
När vi väl kom till lokalen var de att stressa som tusan..!
Om inte Fredrik hade tagit på sig att bryna färsen så skulle vi aldrig ha hunnit..!
Men men, lokalen blev klar exakt 14...
Så vi for och hämtade Lena..!
Som jag trodde så stog hon och gjorde middag...
Hon skulle, vad hon trodde, ha bjudmiddag...
Daniel var och "handlade"...
Efter många om och men, så fick vi klar hon och begav oss på obs..!
Där skulle hon finna nå nytt, fått, lånat, gammalt och blått...
De gick FORT!
Så jag sprang in på Obs och köpte en sax...
Hon skulle klippa tio tvättlappar från killars kallingar!
De tog liiiiiite längre tid, men hon lyckades galant..!

Efter de så bar de iväg till lokalen igen...
Trodde att tiden skulle gå sakta, men den sprang iväg!
Roligt att träffa alla, men speciellt kusinerna...
Mycket trevliga prickar!

Runt åtta så kom sex tanten, fast de var en sex flicka..!
Hehe..!
 Väldigt kul!

Runt halv tolv bar de iväg ut för de flesta...
Ångrade mig så att jag hade tagt på mig att städa..!
Hade nog inte orkat pallra mig tillbaka och städa sen...
Men pratade med Lena nu och de kom hem samma tid som mig...
Så man kunde juh ha följt med i svängarna..!
Men men, gjort är gjort.!
Hehe..!

Jah, kvällen blev MYCKET bättre än vad jag hade förväntat mig och trott!
Hoppas bara att alla andra tyckte de med..!

Neh, nu ska man hitta på nått...
Skulle vilja prata lite med Fredrik angående planerna, men han är nog less på att prata om de..!
Men men..!
Kanske ska spara på rösten..!
Efter alla vibbrationer så är man hes..!
Neeeeeh, pratade lite för mycket..!
Hehe..!
Mycket trevligt..!


// Emma "len näsan" Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0