// Emma "hemlighetshållaren" Eriksson

Ikväll smäller de..!
Känns både skönt och oroande...
Men de får gå som de går...

Håller på att sminka mig...
Men man kan inte sminka sig för mycket, då blir de juh ingen skillnad tills ikväll..!
Hehe, kan typ bara sminka mig på två olika sätt..!
Oftast är man ganska grovsminkad...
Är som inne på att gå någon sminkkurs så att man lär sig sminka sig...
Nog gör man mycket fel...
Ingen som är sugen?
Hehe..!
Helst ska de vara en karl, så att man ligger på samma kundskaps nivå..!
Hahahahahaha!

Neh,  nu ska man fortsätta... Sen ska man kolla packningen...
Ska juh ha med mig ombyte, skulle vara tragiskt om man glömde nå...
Med min tur så skulle de ske..!

Jah, uppdatering på "da secret" (ja, jag vet att jag skrev da...), de kommer att ske förr eller senare...
Så de är bara att sitta bänkad..!
Mohahahahahaaa!
Men men, vad gör man inte för kärleken!?

// Emma "hemlighetshållaren" Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0