Man har en mysig karl..!

DÅ har man brytit upp Buzz förpackningen..!
Jag vann ALLA fyra gånger..!
Någon känner sig som en LOOOOOOSER!
Yeeeeeeeeh..!

Man har en mysig karl..!
Han kom hem med en cheese buger från donken..!
Gullungen min..!
De är väl liiiiiiite kärlek de?

Nu ska man snart traska isäng..!
Ska stänga utav Torsten och bädda ner honom i hans nya väska..!
Imorgon ska Fredrik städa som han har lovat göra hela veckan..!
Tror inte att han gö de, men man kan juh bli lyckligt överraskad..!
Hehe..!

Vad tycker ni?
Är de "fortfarande" kvinnans jobb att ta hand om hemmet?
Som mamma som gör allt där hemma...
Fredriks mamma blev alldelens chockad över att jag inte strök hans kläder..!
Men vad i rackarns, jag stryker juh inte ens mina egna..
Har strykigt en skjorta åt honom och då blev han kinkig, den skulle tydligen vara en skrynklig sak..!
Haha..! Men de var juh lätt att ordna tillbaka..!
Neh, tacka för delat ansvar..!
Man är juh en jämnlik inte en slav..!
Hehe..!

Imorgon blir de mmiddag hos syrran, känns bra att gå igenom lite saker..!
Har anmält oss iallafall, så de är ur världen...
Skönt att slippa laga mat med..!
Hahaha..!

Neh, nu ska jag önska er en god natt och jag hoppas att ni får sköna drömmar..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0