Men den dagen kommer väl...

Tjillevippen så härlig de är att jobba..!
Speciellt när de är sista natten innan ledighet..!
Hehe..!

Vad har man haft för sig då..?
Gjort morotssoppa och bakat havrepaj med gräddkräm...
Bägge såg riktigt god ut...
Blev inga bröd, får många larm...
Men som tur var så bakade jag juh de igår, så man känner sig inte tvingad..

Jah, idag ska man slänga sig i duschen då man kommer hem och ställa klockan på 11.30...
Ska till Umeå och lämna paket till mamsen, sen blir de handla och Fredrik pratar om att han ska bjuda på bio...
Fråga mig inte vilken..!
Fick lov att ta en bild på paketet till mor, så fint papper... GeKås papper.. Hehe..!
Dock har jag inte fått in den på datorn...
Men den dagen kommer väl...

Som tur var så dammade och tog jag toan igår, så man slipper de idag...
Okej då... Har golven kvar... Men plockandet är klart..!
Rackarns dammtussar..!
Tänk om man kunde få vara utan dem?!
Så skönt de skulle va...
Eller att de iallafall tar god tid på sig att komma tillbaka och inte anlända dagen efter man har dammsugat..!

Neh, nu kallar jobbet..!
Tvättstugan är hlav gjord...
Torktid och jäsning...
Två saker man inte gillar riktigt..!

Kanske märks att man är pratsjuk?
Inatt skulle de sitta bra med att ha nån att prata med, men man får väl prata utav sig då dagen  kommer..!
Hehe..!

Neh, jobba var de man skulle göra..!
:D

Hoppas att ni sussar på för fullt..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0