Eller, jag ser juh alltid ut så där...

Trött och jävlig är man..!
Neeeeeh, inte trött men man ser väl förkävlig ut... Som alltid..!

För tillfället sitter jag med Torsten i sängen... Försöker att göra mig trött..!
Men de funkar inte så bra..!
Aja..!

Fick in paketet på datorn iallafall..!

Kolla:
Sen är skärmaskinen, som man använt till kortet, köpt där med..!
Liksom innehållet..!
Hahahahahaha!))



((Visst är de fint papper..? GeKås..!



Jah... Brum brum, säger tvättmaskinen..!
Ingen som är sugen på att hänga sen?
Hehe, jag kan bju på ett glas vatten..!
Baggård har gott vatten, så de är de värt..!
Hahaha..!

Neh...
Har hittat vars man her igång webbkameran..!
Oooo... Emma har kommit in i tjugohundratalet..!
Ska man erkänna så har man bara duttat med internet och MSN, så man har inte utforskat Torstens alla funktioner ännu..!
Hehe..!

Se så eländig man ser ut efter ett arbetspass:





((Eller, jag ser juh alltid ut så där...
Aja, har iallafall ett bildbevis på att man vet hur saken fungerar..!
Hahahahahaha..!
Min kända haklapp fick vara med också..!))



Neeeeeeeeeeeeeh..!
Om Jhon Blund skulle ta och komma hit någon gång..!
Skulle inte förvåna mig att han har slut på sömngrus..!
Aja, får anvvända gummiklubban..!

Neh..!

Säger som Always-reklamen:
Have a happy period...

// Emma


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0