Blöh!

Vaknade just precis så att man missade hundutställningen..!
Aja, hundarna är ju inte direkt vita...
Ids inte tvätta dem, de blir grå så fort de går ut...
Nu får de torka litegranna så att man får ta sig en dusch dag med dem...

Gu så trött man var igår kväll...
Men innan man hade pallrat sig i säng så vart man halv pigg..!
Sovit som en kratta..!
Fredrik har suttit och spelat och springigt runt, de gjorde inte saken bättre..

Men men, imorgon slipper jag sova..!
:D
Äntligen arbetsnätter, tre stycken av dem, de brukar gå fort...

Veckan har varit full rulle!
Blöh!
Hoppas att nästa vecka blir lugnare..!
Har bara suttit med mitt scrapande en gång...
De är som ett terapiarbete...
Man har bara de att tänka på... Okej då... Promenader med hundarna...

Fredrik är nu i Baggård, han håller på att jaga delar till bilen och sen var de nå annat som skulle fixas och donas...
Som vanligt kommer han hem i god tid till middan...
Ibland känns de skönt att han far dit, då får man pyssla på ifred...
Ocuperar hela köket, så då är de skönt att han är borta..!
:D
Mmm.. Min lilla älsklings-karl!

Neh, nu ska jag kolla om han är klar med facebook så man får gå in dit någon gång..!
:P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0