Ensam med mina två godingar!

Inge Baggård idag..!
Blev lite smått tvär då han skulle ha med mig till Umeå igen..!
Neh neh, den gubben gick inte..!
Lite less på att fara och flänga, så han fick fara själv...
Så, här är man...
Har varit på promenad med hundarna, men de var inte så skönt ute..
Illa då de ser ut att vara höst...
Men solen ska väl få sin stund på himelen, kanske inte idag...

Jah...
Ensam med hundarna då de blir smällare, kanske inte tänkte igenom de hela riktigt...
Men de är väl inte lika mycket smällare nu som på nyår?
Hoppas då inte de...
Sen har juh hundarna bott in sig...
På nyårsafton så hade man juh bara bott här ett tag...
Men men..!

Jag som hade mina planer för dagen, blir lite kinkig då han inte ens frågar och bara tutar och kör på hans eget spår...
Aja, man kan inte göra så mycket av saken nu...
Låt han köra sitt race, orkar inte bry mig...

Hmm...
Ska man orka sätta sig och pyssla?
De skulle ha varit skönt, har juh köpt lite nytt...
Hmmm...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0