...

Jah...
Denna dag bjöd på bio...
Skulle helst velat varit hemma, men Fredrik ville så gärna...
Blev The Bounty Hunter...
Den var så där, eller så kanske de berode på att man inte var så himla sugen...
Men de var mysigt, pratade en del då vi var på Mia´s.... De var skönt..!

Imorgon är de Baggård som gäller..!
Hoppas att man får en pyssel dag nån dag..
Behöver att inte tänka så mycket...
Men men..!

Fredrik tog upp begravningen, har halvt tagit på mig att baka bullar, får se vad de andra säger...
Vad ska man ha på sig?
Har en kjol som jag kan tänka mig, får kolla om man hittar nå att ha på överdelen...
Att de ska vara så mycket runt omkring?
Huvva..!

For på stan idag utan smink, inte riktigt jag, kändes konstigt..


Neeeeeeh!
Nu ska man se på TV!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0