Jag tyckte då de var kul...

Jah, dagen blev som de blev, trodde att man skulle få dona på med Scrapandet iallafall sortera papperna, men då kom Fredrik hem och sa att han hade fått en besiktningstid på Saaben och de var bara att fara..
Jah...
Fick en sväng på stan..
Hittade inget, prövade ett linne, men de kändes för "party" och de kan man juh inte ha på begravning...
Passade på att svara då pappa ringde...
Lättare då man inte är hemma...
Skönt att få de bort gjort...
Höll på att få utskällning då jag försökte skämta...
Men han blev lugnare då jag sa att de var Fredrik som hade skämtat om de till mig..!
Då skrattade han till och med..!
:P
Jag tyckte då att de var kul..!

Men men!
Han skulle ta sig tid och komma till Nordmaling och bjuda på mat..
Men de blir väl då han ska rasta Magnus..!

Jah..
Och inte har man fått upp gardinerna som man har köpt...
Känns meningslöst än...
Men de kommer...
Men de var fiiiiina..!

Neh, nu ska jag se om man kan lära sig nånting...
Ser på Lyxfällan...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0