Jag varnar känsligare läsare..!

Nu har jag plockat bort och ska göra mig redo för att gå en sväng..!
Soooolen skiner, så man ska väl passa på...
Vem vet... Man kanske får lite färg... Iallafall i ansiktet..!
:P

Blev bara ett kollage idag...
Men de var mycket små pill...
Sen lärde man juh sig den nya verktyget, inte för att de tig så långtid..!
Hahahaha!
Blev ett rosa tema!

Δ
Jag varnar känsliga läsare..!

Detta är dagens skörd:

               
Som sagt, mycket små pill, sen är man så snål så jag har klippt och klistrat de vita papperet bakom bilden..!
Måååånga öljetter fick man dit...
Tror att de var åtta..!
Blir till att köpa på sig mer..!
:P


Som ni kanske ser så står de:
NICE AS
Och självklart måste man juh tillägga:
property of Emma
De är juh min rumpa och jag har ringen som bevis..!
;)
Ni som inte har fattat de så är "bäraren" av rumpan han jag bytt ringar med..!
Hehe..!
:P
Min alldelens egna lilla ring-märkta sak..!
Tur att han inte läser denna blogg så ofta..!
Mohahahahahaaa!

(Öljetter = De vita cirklarna banden går igenom)

Neh, nu ska mina andra älsklingar få gå en sväng!

// Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0