Vuxenpoäng:

Idag har man en lååång arbetsdag...
Känns nästan onödigt att köra dig för tre timmar, men de funkar...
Man har juh blivit bortskämd med att åka med chefen, men nu skulle hon till Umeå sen, så jag blir alldelens ensam i bilen..!
Men de får gå..!
:P

Snart ska man börja göra sig iordning...
Tro det eller ej så ser jag värre ut i håret nu än vad jag gjorde igår morse..!
Luggen står rakt ut, blir till att platta..!

Vuxenpoäng:
Jag har nu VK i brevlådan..!
:D
Hehe.. Fick pröva den gratis i tre månader... Så nu är Fredrik glad.. :P
Dock så morrar hundarna till varje gång den kommer....
Hur jag vet de är att de gör då de då Bil och bostad har kommit på onsdagar..!
Men men..!

Neh, nu ska man ta tag i saker och ting...
Kör Fredrik och hundarna till Baggård så han får fixa de saker han har att fixa sen blir de att hämta dem då man slutat...
Ställer den eviga frågan:
Vad ska vi äta?
Fredriks svar 99.9% av gångerna är:
Fiskpinnar, äggröra och potatis...
Annars:
Snitzel, bea och potatis...
Har ni nå förslag?
Vill ha kycklinggryta, men riset tar alldelens för lång tid att koka...
Så idag får de bli nå annat..!
Fårgan är bara vad?

Neh!
Håret och sminket!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0