Dagens skörd:

Hade NOLL fantasi, men efter många om och men fick jag ihop ett kollage...
Tänkte ha ett liknande som jag gjorde senast eftersom korten "hör ihop", men jag avvek liiiite...
Ska inte göra de allt för enkelt för mig...

Så här blev de:



Som ni ser så är de Blaze...
Använde mig av många stämplar, men inte den som jag köpte igår...
Bandet fäste jag med hjälp av öljetter och brads...



De står de "Blaze!" och "VAKT HUND I..."...
Döskalle-stämplarna har jag fäst med 3mm kuddar så att de sticket ut.
Grön och röd stämpeldyna har jag använt mig av...
Duttat med grönt runt kanterna och lite in på de gula papperna...



"... ARBETE!" och sen "Ullared - 09"...



Här ser man skuggan från döskallen, man får mer "djup" om man använder kuddar än om man stämplar direkt på papperet...
Och för att de inte skulle sticka ut alldelens för mycket så tog jag samma gula papper som bakgrunden och även här duttat med grönt runt kanterna...
Som vanligt är blommor duttade med glitter, i de här fallet orange..

Nu ska den få torka innan den åker in i en plastficka i väntan på att få komma i ett fotoalbum...
Tänkte avvakta med att köpa ett (eller de kommer nog behövas flera) tills jag har varit på GeKås, vem vet, kan juh finnas billiga och braiga där..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0