Emma är HEMMA!

Jag är hemma!
:D
Emma  är HEMMA!
:D
Bäddat ner mig i soffan och satt på radion!
Skönt att vara här!
Saknar bara hundarna... Och Fredrik såklart..!
Jag hoppade av här medans han fortsatte till Baggård...
Hundarna var där medans vi var i Ö-vik...
Sa åt han att han får komma när han vill, men jag ska då sova här, då får han göra som han vill...
Håller tummarna i smyg att han kommer smygandes...
Men nu ska jag NJUTA!

Säger bara de, jag håller mig till Umeå..
Men de kan gärna flytta scrap-affären de har där till Umeå...
Och Cubus såklart...
Men jag är hemma!
Ska bädda ner mig i sängen och läsa...
Gött gött gött gött gött gött!

Köpte bara en stämpel, kommit på att jag spar nog mig till Ullared..!
En vecka kvar tills man står där!
:D

Neh!
Nu ska jag NJUTA!

// Emma som är HEMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0