Emma gla´!

Då är man hemma igen...
Eller inte riktigt, är i Baggård, men de räknas väl??

Hade en helt UNDERBAR förmiddag, fast de var lite ensamt, men jag gjorde de bästa av situationen..
Dammsög, diskade, duschade och sen tog jag boken och satte mig på balkongen under en filt och läste..!
Gött gött!
Dock så tog boken slut, även fast jag tog långa uppehåll och kollade på bilarna som körde förbi, allt för att dra ut på de hela...
Får se om jag går ner och lånar Såld av Andreas om abstinensen blir allt för stor..!
;P

Fredrik kom och hämtade mig och vi brummade in...
Började på Ö&B, mitt köpsug är likamed noll, så de blev inget att tala om där...
Fortsatte på stan...
Fredrik fyndade ett par härliga shorts på Dixi och jag var inte sämre!
Jag hittade jackan som jag har kollat på i år och dar!
De reade ut dem på H&M, skulle kosta 599 och jag betalade HELA 100!
:D
De gillar jag!
Jag som hade tänkt att köpa den massvis av gånger!
Emma gla´!
;P

Som grädde på mosen fick jag mig min sallad på Donken!
Mmmmmmm!
MUMS!
Sen var de dags för bio..!
Karate Kid var likt de andra filmerna...
Lite långdragen, men som alltid så går han juh segrande därifrån...
De kan man juh avslöja, de gör de väl alltid..!
;P
Han var verkligen lik sin far...

Neh, nu ska man byta om och mys-pysa i soffan efter Fredrik har surfat utav sig..!

Hoppas att man kan sova inatt, men om annat så har jag juh fått sova i två nätter nu...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0