Köp-stopp!

Hemma..!
Har en hund som är som ett klistermärke..!
Söt är hon då..!

Härlig tur på stan har man då haft...
Gick på konstnärsshopen och köpte nå små saker + blommor, slutade på under 200 iallafall (dock närmare 2 än 100).
Sen bar de iväg till Mia´s grill...
Lite tråkigt att de har slutat med sallad, men Fredrik ville dit, så de var bara att hitta nå annat..
Medans Fredrik köpte ut biljetter så gick jag på H&M...
Tror ni inte att man hittade en jacka!
Morr..!
Den var fiiiiin, så den fick följa med mig hem, bytte den mot en 500-lapp..!
;P
Den är då inte lik de som jag har...
De är skinn, fusk, men de är väl bara bra..!
;D

Nu har jag bestämt mig för liiiite köp-stopp...
Ser hur länge de varar..!
;P

Filmen var SUPER bra..!
Alla gubbar som man såg upp till då man var liten...
Lite smått konsigt att se Rocky smart (visst var han ganska "dum" i filmerna?)..
Hehehehe..!
Men han gjorde de bra för att vara så gammal...
Kanske ska säga vilken film man såg...
Expendables!

Neh, nu ska man dona på innan man snarkar..
Imorgon blir de nog Nordmaling för min del, om inte Fredrik har planerat annat...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0