MEN!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Jag som trodde att jag skulle bli klar med bak idag!
MEN!
Då jag knäckt äggen, smällt smöret och ska ta sockerpåsen så upptäcker jag att de inte finns 4dl socker!
Jag blir GALEN!
Dyrare att fara fram och tillbaka till Nordmaling och köpa...
Så jag får ta de då man är i lägenheten...
Eller då man har varit smart nog och tagit hit..!

Sen efter många om och med fick jag tag i efternamn och telefon nr. och så svarar hon inte..!
Använde mig av en f.d arbetskamrat...
Tur att hon har kontakter..!
Hehe...
Efter många om och med så klurade hon ut de!
STOR STJÄRNA till HENNE!
Om damen i fråga nu kan svara!
Kan man skicka ett sms?
Tänk om hon är som mig..?
Inte svarar ibland då jag inte känner igen nr..

Så de är samtalet och sockerkakor som är kvar för min del...
Orkar inte tänka på smörgåstårtorna, men de får Fredrik ta komandot över...
Jag får nöja mig över att vara slav..!
;P

Rullat över 60 havrekakor och gjort chokladsnittar, så jag är nöjd över dagens arbete...
Nu återstår bara att stöka bort..!
Vart är min lilla husalf då jag behöver den..?
Kanske ska anlita en thailändare, finns juh många i skolan..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0