Några förslag?

Natten är över, skönt nog..!
Har legat och vridit mig rätt så mycket...
Bäddmadrassen var på golvet med täcket och alla kuddar utom en och underlakanet låg omkring mig...
Vet inte vad jag har sysslat med, men de är skönt att de är dag..!
Vet inte vad ag har för mig på nätterna nuförtiden, känns bättre om man skulle fått jobba en sväng...
;P

Jah...
Vad ska man sysselsätta sig med nu då?
I över en veckas tid så är allt man har tänkt på bakning...
Bakningen har hjälp mig att hålla tankarna på annat och nu är man tvungen att tänka...

Hittar inte min bok, Fredrik snarkar på och hundarna vill bara sova...
Vad ska man göra?!

Funderar på att fara en sväng till lägenheten för omväxlingsskull...
Men då blir grabbarna grus utan bil idag...
Får se om Fredrik kör mig, inte kul att göra dem fast, även om de inte brukar fara någonstans...
Man vet hur de känns att veta att man INTE kan fara...
Hehe...

Annars vet jag inte vad jag ska göra?
Några förslag?
 
Neh, ska dona runt på nätet en stund, sen ska jag kolla om han har börjat röra på sig...
Kanske han har nå planer som jag inte vet om...
Håller tummarna..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0