Nu ska jag sluta gnälla...

Snart ska man se om man får sig nån sömn...
Är i Baggård...
Men har bestämt mig att imorgon ÄR de lägenheten som gäller, iallafall att sova där för min del...
Längtar lite...
Så de så!

Dagen..?
Vilken dag kan man gott säga...
Donade lite med vedstapling och sen vart de att köra hem filuren...
Hade packat mitt pick och pack, men de var bara att packa upp de då man kom hit...
Hittade min bok!
I en påse!
Yeeeeeeh!
Den låg och gjorde mina nya strumpbyxor sällskap..!
;P
Så jag passade på att läsa på bilresan dit och medans karlarna var på Maxi...
Efter vi lämnat av filuren så for vi förbi mammsen på fika...
Visade Lisa vad man kan lära sig på nätet...
Hehe, ni kan vara lugn, de var bara en frisyr...

Blev att man for på Willys och köpte dricka till avfärden på söndag!
Längtar..
Kanske inte lika mycket som jag har velat, men ska bli skönt med lite omväxling...
Allt är bara kaos...
Vart har denna rackarns sommar tagit vägen!?
De har hänt alldelens för mycket!
Så de ska bli skönt att koppla bort ett tag innan man börjar jobba igen...
De är snart de...
Lika bra..
Kan liks inte sova på nätterna...
;P

Neh..!
Nu ska jag sluta gnälla...
Imorgon blir de Ö-vik...
JA!
Jag vet att jag alltid säger att jag ångrar de så fort jag öppnar bildörren, men just nu känns de bättre än att gå på stan i Umeå..
;P
Hehe.. Man kommer då uppskatta Umeå mer när man har ny varit i Ö-vik..


Natt´i´Natt!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0