Nu tigger han spö!

Inte nå...
Inte nå alls..!

La mig i sängen och kunde absolut inte somna, men jag började tänka...
Kom fram till att jag saknar att fara och guppa i poolen...
De blir nog ett simkort för mig...
Senast jag höll på kände man sig så mycket piggare och de är bra att sysselsätta sig på veckorna då man är ledig..
Så blir till att köpa i veckan...
Nån som vill simma med mig?
Jag har den klasiska "kärring-stilen", men huvudsaken man tar sig framåt..!
;P
Neh, ska peppa mig till att börja...
Jag var juh så duktig..!

Annars har man inte donat på med så mycket idag...
Bjöd på kyckling, ris och den ständiga bea:n...
Suttit och kladdat på min layout och sen spöat Fredrik i poker gång på gång...

Funderar på att kolla in i lägenheten på väg till jobbet..
Stämplarna KAN juh ha kommit!
;P

Neh..
Nu tigger han spö!
(I poker såklart!)

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0