Men inget..?

Vad i rackarns gör jag vaken nu?!
Ååå!
Tror att kroppen säger till att de är dags att börja jobba..!
Dock så är de sina veckor kvar...
Men vad ska man göra?

Ronja följer mig överallt förutom ut...
Hon ser trött och besvärad ut, ska inte ha kel, ska bara hitta sig en plats att sova...
Tror hon är lite små less på mig, så mycket som jag här rört på mig nu...
Lillan ligger på rygg i soffan och orkar inte ens öppna ögonen, Fredrik ligger och småbubblar...

Fick abstenent igår, var nära på och gå ner och kolla om Maria hade nån bok som var läsvärd, men jag hindrade mig...
Blir nog att man köper en på Maxi idag...
Ska in och handla för smörgåstårtorna, så man kan juh passa på...
;P

De är nå som inte står rätt till...
Fredriks bio-tjat hr inte satt igång..?
Är han sjuk?
Blir nästan orolig...
Han brukar juh alltid planera in bio varje vecka, om de finns nå som vi inte har sett...
Men inget..?
Aja... Men tanke på omständigheterna, så kanske de inte är så konstigt ändå...
Bara ligga lågt och avvakta..!
Böhöver nog inte oroa mig att de aldrig mer blir bio...
;P

Blir nog att man ska sova här resten av veckan....
Iallafall till torsdag...
Fredrik undrade om jag ville fara nånstans idag, han menade då vi var i Umeå, såg lite snopen ut då jag sa lägenheten...
Men vill hämta nå kläder och prylar, samt kolla till...
Vet fortfarande inte vad man ska ha på sig!
Rackarns att man inte var karln!
Kostym går hem överallt!
ÅåÅå!
Jag som hade tänkt att hitta nå på stan senast, men icket...
Har som ingen sug, så då är de inte lätt...
Men men, kanske jag kör på vad Fredrik säger och ha dom jag hade på Marias...
De återstår att se...

04.38...
Har varit vaken ca 50 min...
Ska man kanske lyckas somna om..?
Kanske värt att göra ett försök...
Rackarns att man inte hade en bok, då skulle man inte behöva tänka så mycket..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0