124, 115, 119 och 113...

Jah.. Inatt har jag verkligen försökt att sova... Dock så gick de inge vidare..
Somnade runt sex..!
ÅÅåå!
Men men... Drömde då nå så konstigt...
Hur kommer de sig att varje gång man ska ringa polisen så kan man inte slå numret?!
124, 115, 119 och 113... Fy, men jag överlistade mig själv denna gång... Letade upp en som ringde...
Dock så hjälpte de inte..
Hahaha... Tur nog så var de bara en dröm...
;P

Sitter och funderar på om man ska skicka iväg ett sms och kolla om de verkligen är möte idag...
Är liiiite smått osäker... Men annars är de juh inte så långt att åka..
Aja.. Får se vad jag gör...
Hoppas att man får veta nå...
Tydligen är de personalbrist på bägge ställerna, nu är de bara frågan vem som behöver mig mest...
Personligen vill jag börja på de andra stället och komma in i rutinerna igen...
Men men, man kan inte få bestämma allt...

Neh... Sitta här och vakna till lite innan man ska börja göra sig klar...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0