4 nätter att avverka innan man är ledig 10!

Huvva vad klockan ska gå fort..?
Har inte sovit nå... Känns de som iallafall...
Fredrik kom hem runt tre-fyra la mig i sängen runt sex och hostade på nån timma innan jag somnade...
Då jag väl somnat ordentligt ringde mobilen, nya chefen, så de var bara att svara...
Och innan man visste ordet av så blev man lite små pigg och inte kunde man sova då...
Men men... Fått vila nån timma på förmiddan iallafall...
Får ta igen mig imorgon... Hoppas jag på..! Annars blir de att man sover igen sig på fredag...
;P

Aja.. Nu vet jag iallafall vad som händer...
Jobbar mina sista fyra nätter på Ankaret sen är jag ledig 10 innan jag går på igen...
Känns skönt att komma sig tillbaka...
Sen att man fick tre extra lediga nätter är väl sådär, men nå hittar man på..!
;P
Men men... På nyårsafton lämnar jag nycklarna och säger hej då...
De sköna är att de blev mitt gamla schema jag fick gå på...
Gött gött...

Neh... Nu ska jag se om man får i sig nå... Magen knorrar...

4 nätter att avverka innan man är ledig 10!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0