BOOOOOOORING!

TRÅKIGT har jag..!

Legat och tittat i taket...
Vad ska man hitta på..?
Fredrik är som vanligt i Baggård, förstår juh varför han vill dit, men idag så kunde juh han fråga om man ville med eller ännu bättre... Stanna hemma...

Har inget att göra...
Vill inte börja med att skräpa (scrappa) innan jag har fått alla papper...
Känner jag mig rätt så skulle jag hitta ett mycket finare papper i dem jag har beställt och då börjar man om igen...
Så de är lika bra att avvakta..!
Blev klar med att kladda i de fotoalbum som var redo för de..!
Har två som ska sättas in bilder i, men har inte fotohörn, glömde att köpa de då jag var på stan...
Detta är DRYGT..!

Inget på TV, har på radion, men den verkar inte bättre...

Neh, detta är en dag man ska sova bort halva...
Fredrik kommer hem runt halv fem som vanligt, då ska man göra paj, ska väl ta fram köttfärsen...
Så de har man väl att se fram emot..!

Snöar och blåser lite..!
Som igår...
Var på en längre promenad med vovvarna, men de tror jag att jag skippar, kom hem dyngsur och hundarna var full med bollar på magen, de tyckte nog inte att de var så himla kul...
Bättre att ta något kortare lite oftare..!
Vet inte vad de är med Ronja... Hon vill inte gå ibland... Men de kan juh ligga i att de är kallt...
Hon är då "normal" inne..!
Så normal hon kan bli allafall..!
:P
Åh, vi har juh bytt foder för dem..!
Royal canin beutiful, ni kan aldrig gissa varför jag köpte de..?
De var en papillon på bilden..!
Hahahahaha..!
Neh, inte riktigt så illa..!
Men vi har bytt iallafall..!
Och de har då fått mycket finare päls, syns då på Ronja..!
Känns som om hon är nybadad och hennes färger har blivit mer framträdande...
Hennes färger=grå
Hon har grå teckning på ryggen, de har hon alltid haft..!

Neh, nu ska man dona på...
Nått ska man hitta att göra..!
Annars får man klättra på väggarna..!

Funderar på att ta bussen till Umeå...
Tror ni att de går med två hundar som aldrig har åkt?

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0