:D

Då var den underbara dagen man hade igår över..!
Mycket mysigt hade vi..!
De blev pannkakor och lite annat smarrigt till frukost... Hade ingen olja, så jag kunde inte göra tunnbröd...
Sen blev  de en lååååååång promenad i de vackra vädret...
Då de var present dags satt jag med tre paket och Fredrik bara ett...
Jag fick två nallebjörnar, biobesök och en shoppingfond (sparbössa) och han fick sin DvD, som vi såg på då vi hade bäddat ner oss för natten..!
:D

Fredrik lagade porterstek som blev mumma och jag sprang upp och ner till tvättstugan...
Lillan hade en olycka i sängen, så då passade jag på att tvätta rubbet, hade juh liks tänkt göra de i veckan..!
:P

Idag är de nog Umeå som gäller, om vi nu kommer oss iväg, Fredrik tar ut sitt årsdags-besök så jag ska bjuda på Farsan..!
Ännu en svensk, inte så poppis för min del, men de är juh en komedi (TROR jag) och de brukar juh vara bra..!
:P

Neh, nu ska jag göra mig iordning..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0