En shoppingtur till ska man juh inte klaga på..!

Då var torsdagen kommen, inatt så får man jobba, tragiskt nog så är de skönt..!
Hahahaha..!
Tror inte att de är nån mat, så de blir bak, kolla om man ger sig på kakor..!
De brukar ju inte gå så vidare bra..!
Hahaha..!

Idag är de bara att pilla naveln och mysa med vovvarna, Fredrik flydde fältet runt nio imorse, så att ojag skulle få sova...
Men de var lika bra att han stannade, jag var juh liks vaken...
Aja, en dag man får rå om hundarna alldelens själv kan man juh inte klaga på..

Fick resten av bilderna igår, nu väntar jag bara på paketet från Panduro...
Men jag har de jag gör ändå...
Ska få in bilderna in i ett "vanligt" album först, eller så långt lagret av album räcker, har två kvar...
De kommer inte räcka så långt..!
Hehe..!
En shoppingtur till ska man juh inte klaga på..!
:D

Vi kan inte vänta så här länge på att framkalla bilder..!
De blir alldelens för många på en gång..!
Aja..!
Är huvet dumt får kroppen lida..!

Neh, nu ska jag se om man ska sätta sig med ett album...
De är väl mer avslappnande än att sitta vid den här, man kan juh inte säga dumburken då datorn är platt, men dum nånting..!
Har RIX FM på i radion i köket, väntar på att klockan ska bli två så Titti och Eric tar över..!
Får sjunga med lite tystare, har hört att de är ganska lyhört i trapphuset, men som tur är så springer de inte så många där..!
Hehe..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0