Höll på att slå till Andreas..!

Vilken dag..!
Kom mig upp tre över tolv...
Sminkade mig och just då jag skulle börja klä mig så låstes dörren upp och två ull-tussar kom in springandes...
Tydligen så skulle Maria ha bilen i Nordmaling, så Fredrik passade på och komma...
Så jag slapp en vända..!
:D

Trött trött har man då varit..!
Köpte nå färgade papper, scrappbocking saker och en jacka...
Jackan som jag kollade på förra veckan... Hade 20% på den, så då passade man på..!
:P
Sen bar de iväg på mat...
Vi får på Mia´s Grill, även fast de inte var nån årsdag...
;)
Höll på att slå till Andreas..!
Fredrik gick och skulle få senap på sin parisare, satt och såg på honom, då man såg en karl i ögonvrå som kom närmare och närmare...
Han börjde sig ner för att sätta sig, rackarns så rädd jag vart..!
Hahaha, han höll på att få sig en tira..!
:P
De vart bio ändå... Snabba nånting... Kan inte säga att den är värd att se, de är två mot en, men ska iallafall lyckas övertala nån på min sida..!
Hehe..!

Nu sitter man här och slöar, tröttare än någonsin...
Hoppas att karln är sömnig snart...!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0