Home at last, oh my God, i´m home at last!

Idag ska man ÄNTLIGEN vara hemma..!
Inge mer framkallnings skit!
Lyckades få iväg en beställning..!
Över 700 kronor blev de!
1030 bilder, tur nog så var de med kopior, Fredrik ska ha sånt, den envisa muppen..!
Jaja, de är då framkallade iallafall..!
Hoppas bara att de blev bra..! Med min tur så skulle jag inte förvåna mig att de blev skit..!
Men men..!
Orkar inte bry mig..!

De blev en salong i toan igår..! Jag klippte Fredrik och han färgade mitt hår...
Som vanligt blev Fredrik bra, men jag blev nästan rödhårig..!
Morr!
Foxy brown my as!
Men man är van, har inte haft en bra hårdag i hela mitt liv..!
Man ska juh färga på torrt hår och efter jag hade duschat så fick de juh torka utsläppt....
Slutade med att man hade affro..!
Såg ut som om man skulle passa in perfekt i en 80-tals film..!
Hahahahaha..!

Då var de alla hjärtans dag!
Redan?!
Jag fick juh Frukost och Fredrik fick middan...
Lite fusk, jag vet inte vad jag ska göra...
De står mellan pannkaka eller tunnbröd...
Kanske gör bägge...
Får se hur bra de går..!
Ska bli skoj att se Fredriks min..!
Jag har köpt honom en bärbar-DVD, så nu kan han se på film på nätterna utan att störa mig..!
:P
Smart va?!
Lite smått dyrt, men den skulle vara bra...
Aja..!

Neh, nu ska man sminka sig och dona på annan de är dags att väcka den snarkande saken...
Ska ta hundarna så att inte de väcker honom...

Jag önskar er all kärlek på denna dag!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0