Ja... Gäsp gäsp... Not... Men men...

08.16 var jag klar med städ och hade duschat..?
Oj, vad fort de gick denna gång då..?
Hmm... Undrar när man var hemma..!
Hahahaha..!
Aja, nu är de bortgjort..!
Sitter och väntar på att bli trött... Verkar gå sådär..!
-27.7 grader ute!!!
Var F*N är sommaren?!
Jag som ÄNTLIGEN gjort bort min minst älskade månad och hoppades att vi skulle slippa under minus 15...
Men men, som vanligt blir de aldrig som man vill... Bara att ta de som de är..!

Ååå! När ratet läser min blogg så kan jag inte skriva om alla <3:ns dag...
Behöver hjälp eller iallafall tips om vad man kan göra..!
Har spräckt våran gräns i pengaväg, men de måste juh finnas nå annat kul att göra som inte är så dyrt..?
Fredrik har bokat eftermiddan, jag får morgonsidan...
Frukost? Kanske ska baka nå smarrigt..?
Sju sorters bröd..! Hahahaha! Neh... Men kanske två..?
Hmm..!
Klurigt, de hela är klurigt!
Får se vilket kort man har i ärmen... Vem vet... Kan juh vara ett äss..!
;D

Funderar starkt på att släpa fram inslagningskartongen och slå in paketet...
Jah, känns konstigt då de är bara ett.. Men satsar på kvalite istället för kvantitet..!
Hehe..!
Neh, tror att jag spar inslagningen till ikväll eller senare i veckan... Börjar jag med de så kommer jag mig aldrig isäng..!
:P

Nu ska jag nog tacka för mig och bädda ner mig..!
Håller tummarna att jag somnar, nog för att de aldrig brukar vara ett problem då man väl ligger skönt, dessdå jobbigare att stiga upp då klockan ringer...
Huvva...
Ställer den på ett sen får man snooza..!
Snooz, härligt ord..!
;P

Ja... Gäsp gäsp... Not... Men men...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0