Mmm!

Då var man ÄNTLIGEN i farten...
Känns skönt att få jobba lite igen..!
Hade rätt, ingen mat, bakade bröd istället...
Man får se om de blir kakor ikväll...

Gott gott..!
Har dagens middag klar, pizza, Fredrik bjussade igår och jag orkade bara halva...
MMmmm..!
Mumma!
:D

Jah, de tragiska med att jobba är att man är alldelens ensam, tur att man ska sova större delen av dagen..
Men ändå... För tyst...
Förlorade femman igår, hoppas att den har kommit tillbaka, fast med min tur så är den borta förgott...
Har den inte kommit tillbaka på måndag ska jag nog slå en plinga och fråga om den ska vara borta eller om de bara är jag...
Nian försvann tidigare...
Men men..!

Neh, nu ska man ta ett ryck...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0