Rosa skitpåsar!

ÄNTLIGEN HEMMA!
:D
Lång, men trevlig dag har de då varit, skippade bio...
Ingen av oss var direkt sugen!

For på Expo, Ö&B, Coop och Maxi...
Hälsade på mamma, broder och svärmor...
Köpte... Jah, vad kom man hem med..?
Hmm...
Väggdekoration (som jag satt på frysen tillsvidare), duschsvamp (svart, såklart, ska juh passa in på toan), diadem och rosa skitpåsar..!
;D

Fick gardinerna jag dissade av mamma, visade vilka jag pratade om och tror ni inte att hon hade stoppat dem i vagnen..!
Morr..! Men de ska sättas upp... Tar de imorgon, alldelens för trött nu...

Min broder har fått en möblerad etta tills han hittar nån annan att hyra...
Så där fick man sig en tittom..!
:P
Litet och sött, är då glad att vi har så pass stort kök som vi har...
Skulle nog dö med den vrån..!
Men som tur är så är den bara tillsvidare, sen lagar karln nog inte så mycket mat..!

Efter vi lämnade mammsen så for vi och tittade till svärmor...
sen var de shopping tag igen..!
Tillslut så hamnade man här..!
GÖTT!
:D

Bägge är helt slut!
Så ska dona på en stund, tippa omkull i soffan för att senare flytta oss till sängen och snarka..!
:P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0