Sommar, sommar och sol..! NOT... Men kanske nära..!

Har INTE sovit så här länge..!
Vad uppe före tuppen..!
06.45 plingade klockan och man klädde sig för att senare sminka sig i Baggård...
Skulle skjussa svärmor...
Passade på att springa mellan reorna, hittade två böcker, Långpanne bak och Lär dig virka, så ni ser väl vad man ska dona på med..!
Neeeeh, ska sätta mig och rita blommor..!
Fick limmet igår, men ska börja skrappa på riktigt då man får hem alla papper, nu ska jag INTE vara på Tradera...
Får se hur länge de håller..!

Igår vart de bio..!
Percy Jackson - Kampen Om Åskviggen
MYCKET MYCKET MYCKET MYCKET MYCKET och MYCKET BRA..!
Skönt att ÄNTLIGEN se en bra film på bio..!
Hahahahahaha..!
Värd att se..!
Kom även hem med två pennor (svindyra), ett brunt linne, ögonskugga och sen har jag förträngt resten...
Eller tror då inte att de blev så mycket mera..!
Fick min sallad på Donken, brydde mig inte ens att fråga vars de andra ville gå, hade mitt tunnelseende och islutet såg jag min mumsiga sallad..!
Hehe..!

Idag köpte man 20 st gele pennor för 50 kr, rätt så rimligt med tanke på att gårdagens två gick på 54, fotoalbum, lågenergi lampor och en chipspåse...
Sen böckerna..!

Träffade en rolig filur på H&M!
Mycket trevligt..!
:D

Neh, nu ska man sätta igång med blommor..!
Skulle ha valt ett enklare motiv, men är huvet dumt får händerna och ryggen lida..!
Med tänke på händerna....
Jag klämde ringfingret (på hö hand) i bildörren, körde Saaben och när jag skulle sätta mig i baksätet for dörren igen...
Får se om man får behålla nageln, men jag skrek inte och inte en tår, bara blod...
Den är svullen, men än så länge ser de ljust ut, nageln sitter nog där den sitter...
Håller tummarna..!
:P

Jah, inga hundar och ingen Fredrik...
Han skulle lämna igen bilen och hämta hem våran pärla...
Sen ska han väl plicka på med datorn en stund..!
Huvudsaken han är hemma till maten... Håller på att tina fläskfile..!
Så den ska saltas och peppras och sen ska den in i ugnen, till den så blir de potatisgratäng och bea..!
Mmmm... Men vet i rackarns om bea funkar, men de var Fredrik som beställde såsen..!
Hehe..!

Neh..!
Blommor var de jag skulle göra..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0